Ministrul Delegat pentru Turism al Republicii Elene, Elena Kountouras, a anunţat recent Campania Naţională de Comunicare, având ca scop stimularea creşterii rezervărilor şi consolidarea turismului din Grecia.
Campania a fost concepută în scopul de a sprijini rezervările de tipul last minute şi pentru a reda imaginea reală a Greciei, reamintind de sezonul estival unic din Grecia “Acum în Grecia”.
Campania se adresează în principal publicului european, prin intermediul internetului şi al social media, unde vor fi prezentate cu o grafică specială clipuri video, imagini şi mesaje atractive pentru Grecia, invitând publicul să devină membru activ pentru a împărtăşi momente şi experienţe unice din vacanţa
de vară din Grecia.
Iniţiativa Ministerului Turismului este pusă în aplicare de EOT (Organizaţia Naţională de Turism a Greciei), în colaborare cu SETE. Iniţiativa este susţinută de toate regiunile şi toată industria turistică din Grecia prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile.
Amintesc că până în prezent, Grecia rămâne destinaţia numărul unu pentru piaţa românească, iar turiştii continuă să solicite fără probleme însoritul tărâm elen. Am fost şi eu acolo acum trei săptămâni, în colaborare cu touroperatorul Paralela 45 şi cu ANAT, şi vă garantez că grecii nu vor face rabat la calitatea serviciilor în turism. Am zis! 🙂