Interviu / Candidat la preşedinţia ANAT: Aurelian Marin

aurelian-marin-2Miercuri, 11 martie, hotelul Marshal Garden din Bucureşti va găzdui Adunarea Generală a Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), în cadrul căreia vor avea loc alegerile pentru funcţia de Preşedinte şi pentru membrii Consiliului Director, pentru un mandat de doi ani.

Am fost redactor-şef al revistei ANAT Media între 2003 şi 2010 şi purtător de cuvânt al acestei asociaţii între 2005 şi 2010. Legăturile mele cu ANAT şi cu breasla agenţiilor de turism sunt şi mai vechi, încă de prin 1997-1998, când am făcut, ca student, primii paşi în presa de turism, la săptămânalul “Ziua Turistică”.

Este prima oară când ANAT are trei candidaţi la alegeri, după 2004, când Lucia Morariu câştiga primul mandat de preşedinte, având drept contracandidaţi pe… Alin Burcea, Dragoş Anastasiu şi Gheorghe Fodoreanu. Toţi ceilalţi trei, preşedinţi la rândul lor de-a lungul timpului.

Mă bucur că în prezent sunt trei candidaţi care chiar îşi doresc să facă ceva pentru ANAT, să schimbe ceva şi care au platforme interesante şi ambiţioase. Unele puncte sunt chiar comune. Voi fi imparţial (până la urmă sunt jurnalist) şi voi reda câte un interviu cu fiecare dintre cei trei candidaţi. Fie să câştige cea mai bună strategie şi cel mai bun candidat care va putea implementa acea strategie. Mult succes!

Interviu cu Aurelian Marin, director general „Paradis Vacanţe de Vis” din Constanţa

Preşedinte ANAT – Regiunea Sud Est, membru în Consiliul Director al ANAT

Preşedintele Grupului de lucru – Cod Etică în cadrul ANAT

Ce v-a determinat să candidaţi la preşedinţia ANAT?

– Dorinţa dinamică! Credinţa fermă că aportul meu în calitate de Preşedinte va fi unul calitativ şi cu rezulatate măsurabile de implicare.

– Prin ce credeţi că vă deosebiţi de ceilalţi candidaţi?

– Voi încerca să fiu pragmatic în răspuns:
– experienţa profesională superioară celorlaţi candidaţi
– experienţa organizatională practică şi nu „din notiţe luate pe genunchi”
– larga recunoaştere în rândul membrilor ANAT, ceea ce îmi poate asigura câştigarea alegerilor dar, mai important, poate aduce mai aproape de ANAT atât membrii, cât şi nemembrii!
– larga recunoaştere pe toate planurile în rândul organizaţiilor partenere ANAT (organizaţii patronale, asociaţii de promovare, autorităţi), ceea ce creează premizele ca activitatea mea în această funcţie să aibă succes. Este bine ştiut de toată lumea că singur nu poţi face absolut nimic, ai nevoie de susţinerea partenerilor şi membrilor şi pentru acesta este nevoie să fii recunoscut de industrie ca un partener viabil de discuţii şi negocieri!DSC_0014

– Care este strategia dumneavoastră pentru următorii doi ani, în cazul în care veţi fi
ales preşedinte ANAT?

– Doresc să-mi desfăşor activitatea şi mandatul de Preşedinte pe două direcţii mari:
– o direcţie vizează chestiunile arzătoare cu care majoritatea agenţiilor se confruntă în permanenţă: asigurări, cedări de comison, politici de tarife ale furnizorilor. Rezolvarea lor trenează de mult timp şi acest lucru demotivează oamenii
– cea de a doua se referă la chestiuni care asigură breslei viitor şi viziune! Şi aici am în calcul politici de promovare, politici de instruire şi perfectionare, legislaţie.

– Cum vedeţi ANAT peste doi ani, la terminarea mandatului dumneavoastră, în cazul în
care veţi fi ales preşedinte?

– Văd un ANAT mai „bogat” în membri, văd un ANAT cu un rol mai important în deciziile care privesc turismul românesc, în toate aspectele pe care aceste decizii le au asupra membrilor în special şi a turismului în general!

A consemnat,

Traian BĂDULESCU

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *