De astăzi, încep o nouă rubrică pe blogul meu, susţinută în parteneriat cu firma de marketing markete.ro, unde sunt managing partner. Prezentări de investiţii HoReCa şi food & bar şi interviuri cu proprietari şi manageri de hoteluri, restaurante, baruri etc. Este o lume fascinantă, frumoasă şi, din păcate, încă nu foarte mult promovată. Deşi cei din spatele acestei lumi au grijă de timpul nostru liber.
Debutantul în această rubrică este restaurantul cu specific chinezesc „Kungfu King” şi proprietarul acestuia, un chinez autentic, din Beijing, Jonny Jin.
Mâncarea chinezească este foarte apreciată atât în toată lumea, cât şi, în particular, în România, datorită gustului delicios şi aspectului apetisant. Prepararea ei a fost desăvârşită de-a lungul secolelor câştigând statutul de artă culinară, îmbinând savoarea cu valoarea nutritivă. Echilibrul perfect creat între ingrediente, mirodenii şi modul de preparare, o fac să fie una dintre cele mai sănătoase alimentaţii existente în zilele noastre.
Şi în ţara noastră au apărut din ce în ce mai multe restaurante cu specific. Printre cele mai noi, am remarcat unul singur: Kungfu King. Situat pe Calea Moşilor 223, la intersecţia cu Bulevardul Dacia, arată ca un „express” elegant şi cochet. Dar, căci există un dar, mâncarea nu este deloc tip fast food! Este mâncare chinezească tradiţională, preparată ca în orice restaurant de clasă. Iar localul vă îmbie să staţi cât vreţi şi să savuraţi delicatesele chinezeşti în regim… slow food.
Restaurantul face şi livrări la domiciliu, în timpul programului de funcţionare zilnic, cuprins între orele 10.00 şi 22.00, inclusiv în week-end! Nu trebuie decât să sunaţi la 031.101.5000 / 0765.905.000 / 0742.188.000 / 0724.121.080.
Meniul cuprinde preparate de peşte, raţă, pui, porc, vită, deserturi cu specific etc. Amintim doar câteva: peşte cu legume, peşte cu susan, raţă prăjită, pui cu ananas, pui cu aromă de peşte, aripioare picante, pui Gong Bao, pui Shanghai, vită picantă, porc cu ananas etc.
Bucătarii şi o parte din personal sunt chinezi, deci totul este autentic! Administratorul, Jonny Jin, este şi el de naţionalitate chineză. Potrivit lui, restaurantul a început să aibă din ce în ce mai mulţi clienţi, atât direct în local, cât şi pentru comenzi, datorită calităţii preparatelor şi a raportului excelent preţ-calitate. De exemplu, comanda minimă este de 25 RON pentru centrul Bucureştiului şi de 35 RON pentru zonele limitrofe!
Jonny Jin: “Urmează să deschidem restaurante cu specific chinezesc în câteva locaţii noi”
– Cum v-a venit ideea înfiinţării restaurantului şi cum a fost perioada de început? Se ştie că gastronomia este o artă, iar fiecare restaurant are propria lui poveste…
– Am mâncat multă mâncare chinezească în Bucureşti, gătită de bucătari români, foarte scumpă, dar niciodată gustul nu era precum cel al mâncării de „acasă”, din Beijing. Acesta a fost motivul pentru care am vrut să împărtăşim reţetele tradiţionale gătite ca la carte.
– Prin ce vă diferenţiaţi de celelalte restaurante concurente? Ce aduceţi original?
– Unul din principalele noastre atuuri este maestrul bucătar chinez, premiat la multe competiţii gastronomice din China. Legumele, salata, soia, sosuri, sare, aproape toate ingredientele sunt aduse din China, de aici şi gustul savuros al mâncării noastre.
– Care este conceptul general al meniului dvs. şi care sunt principalele specialităţi pe care le oferiţi, ce preferă clienţii?
– Creveţi şi pui Kungfu, după reţete proprii.
– Ce băuturi recomandaţi din meniul dvs. şi cum se pot asorta ele cu mâncarea?
– Berea, ţuica şi sucul de aloe vera, toate produse chinezeşti.
– Care este profilul clientului dumneavoastră?
– Clienţii noştri sunt de toate vârstele şi categoriile de sexe şi sociale. În timpul zilei apelează la noi mulţi clienţi de la companii, pentru masa de prânz. Dar avem şi cupluri, familii şi, suprinzător, foarte multi studenţi. De asemenea, amatorii de mâncare vegetariană au găsit în Kungfu King un adevărat prieten.
– Cum selectaţi personalul?
– O să fiţi surprins, dar foarte mulţi din actualii angajaţi ne-au căutat din proprie iniţiativă pentru că restaurantul nostru are uşa deschisă pentru cei serioşi, dornici de muncă şi afirmare. Aici suntem cu toţii o familie, ne implicăm de la egal la egal în responsabilităţile zilnice.
– Aveţi programe de fidelizare pentru clienţi, organizaţi evenimente? Dacă da, vă rugăm să exemplificaţi.
– Sigur, avem evenimente de acest gen de când am deschis, cum ar fi: la achiziţionarea unui meniu am oferit gratis câte un suc sau reduceri la meniu de circa 30% pentru Săptămâna Halloween şi avem în plan desigur şi pentru sărbătorile de iarnă etc.
– Doriţi să faceţi şi alte investiţii de profil?
– Bineînţeles, urmează să deschidem încă câteva locaţii dar ne gândim să atacăm şi un alt tip de concept de restaurant, dar desigur tot cu specific chinezesc. Mai multe amănunte deocamdată nu putem oferi, este supriză.
– Dacă printre clienţi aţi avut personalităţi, VIP-uri etc., vă rugăm să îi amintiţi.
– Ne-au călcat pragul restaurantului destule persoane publice din diferite domenii cum ar fi: cântăreţi, prezentatori TV, actori, sportivi, politicieni, însă aş prefera să nu divulgăm numele acestora, nu e corect să ne folosim de imaginea lor fără a le cere acordul, poate data viitoare, când ne împrietenim mai bine!
– Povestiţi-ne un moment plăcut, inedit, din istoria restaurantului pe care îl reprezentaţi.
– Am rămas foarte mirat când am văzut doi români care mâncau cu beţişoare cu mare dexteritate şi în plus vorbeau chinezeşte! Nu m-am putut stăpâni să nu intru în vorbă cu dânşii, să mă ajute să descifrez misterul: unul dintre ei studiase în China iar celălalt era însurat cu o chinezoaică, călătorind foarte mult.
Despre Jonny Jin:
Are 27 de ani şi s-a născut în China, copilărind în Beijing. Bunicul lui a fost proprietar de mic restaurant între anii 1975 şi 1993. Trăsătura de familie s-a transmis, astfel că Jonny, pasionat de mâncare chinezească, a păşit pe urmele familiei. A venit în România în 2005. El a mai avut afaceri şi în Grecia dar a preferat ţara noastră, unde printe afaceri cu haine a deschis şi restaurantul. Soţia acestuia este coreeancă ş,i culmea, familia acesteia deţine câteva restaurante cu mâncare tradiţională coreeană, dar în China.
Articol şi interviu realizate de Cosmin Ivan şi Traian Bădulescu
Managing partners markete.ro
Legătură permanentă
Mmm, frumos! Un invertiu cald! Frumoase si pozele. Insa intervievatoarea a uitat sa puna intrebarea aia clasica: PLANURI DE VIITOR / UNDE/CUM TE VEZI PESTE X ANI!P.S. Desi spui tu ca blogosfera nu e o CASTA INCHISA, sa stii ca nu e chiar asa! Si nu vorbesc de cazul meu, ca a stie lumea ca pe un cal breaz de tei ani de cand tot scriu pe aici si de cand tot vin (cam rar ce-i drept) la socializari. Insa exista o reticentala nou a blogosferei, iar intrarea ta si link-ul de la Zoso, au fost (asa cum bine ziceam pe vremuri la examene) BULAN CURAT! Spor la scris si la socializare in continuare! 😉
Legătură permanentă