Clubul Presei de Turism la a doua participare la TTR

Ediția de toamnă a Târgului de Turism al României s-a bucurat de un veritabil succes. Pentru Clubul Presei de Turism, a fost a doua participare cu stand, în cadrul unui parteneriat încheiat cu ROMEXPO.

În urma discuțiilor pe care le-au avut membrii Clubului după încheierea Târgului, a reieșit că au fost stabilite contacte și au avut loc mai multe întâlniri care s-ar putea concretiza, în următoarele luni, cu proiecte de promovare a unor destinații turistice.

Un eveniment important a fost semnarea acordului de colaborare dintre Clubul Presei de Turism FIJET România și Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România. Dincolo de activitățile Clubului Presei de Turism FIJET România, important este că Târgul de Turism al României și-a atins scopul. Astfel, peste 10 mii de vizitatori și-au planificat vacanțele în cele mai frumoase destinații 10.000 de vizitatori au avut la dispoziție cea mai variată ofertă pentru petrecerea timpului liber. Fie că vorbim de locuri din România sau destinații exotice, Târgul de Turism al României a satisfăcut toate cerințele pasionaților de călătorii. 215 companii au expus pe o suprafață de 10.200 de mp, în creștere cu 36% față de ediția din 2017, și au întâmpinat publicul cu cele mai avantajoase pachete turistice: asigurări de călătorie şi alte servicii complementare – transport, bilete de călătorie etc. reduceri considerabile aplicate pachetelor de călătorie către destinaţii exotice; accesorii utile, unice, moderne şi adaptabile, în funcţie de tipul şi scopul călătoriilor. Gradul de internaţionalizare a celei de-a 40-a ediții a Târgului de Turism al României a fost de 17%, 17 ţări promovându-şi zonele şi obiectivele turistice: Albania, Bulgaria, Chile, Cuba, Cehia, România, Germania, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Luxemburg, Republica Moldova, Palestina și Serbia. Menționăm că această ediție a Târgului de Turism a beneficiat de participarea oficială a următoarelor țări: Bulgaria, Cuba, India, Indonezia, Palestina. Promovarea turismului românesc a fost o componentă esențială a târgului. ROMEXPO, partenerii săi și agențiile de turism au acordat și la această ediție o atenție deosebită turismului românesc. Zonele cu potențial turistic mare au fost promovate la târg prin intermediul consiliilor judeţene şi locale, astfel încât publicul a avut ocazia de a afla informaţii diverse despre peisajele fascinante ale României, din toate regiunile ţării, despre istorie şi valori culturale artistice şi gastronomice. Au fost puse în valoare județele Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Brașov, Botoșani, Caraș-Severin, Constanța, Gorj, Hunedoara, Maramureș, Mureș, Neamț, Suceava, Vâlcea, orașele Băile Herculane, Botoșani, București, Dorohoi, Mangalia, Moreni, Piatra Neamț, Techirghiol, Vatra Dornei, precum și comunele Aroneanu, Copalnic, Cotnari, Drânceni, Mănăștur, Tătăruși, Tupilați. Expozanții s-au prezentat și cu promoții speciale pentru petrecerea Sărbătorilor de Iarnă în zonele de munte din România. De asemenea, în cadrul celei de-a 40-a ediţii a celui mai mare eveniment de turism din ţară, pasionații de călătorii au fost așteptați și cu oferte speciale la cele mai frumoase destinații din străinătate. Astfel, timp de patru zile, vizitatorii au avut ocazia să se informeze şi să aleagă vacanţele sau călătoriile care s-au pliat cel mai bine pe bugetele şi stilul lor de viaţă, către destinaţii precum: Grecia, Turcia, Bulgaria, Austria, Italia, Spania, Franţa, Marea Britanie, Olanda, India, Iordania, Palestina, Tanzania. Mai mult decât atât, evenimentul a fost locul ideal pentru stabilirea şi desfăşurarea întâlnirilor de afaceri din industria turismului. Pe parcursul celui mai important eveniment de turism al toamnei, s-au desfășurat 27 de activități conexe pe teme precum dezvoltarea turismului de calitate și a bioturismului, sustenabilitatea în turism sau ce înseamnă turismul social. Târgul de Turism al României este organizat de ROMEXPO, bianual, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi cu sprijinul: Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *