Televiziunea naţională Travel Mix a primit luni, 12 decembrie 2011, premiul “Proiectul anului 2011” – categoria mass-media, în cadrul evenimentului dedicat performanţei în turism: Gala Travel Advisor 2011.
Gala Travel Advisor Media a fost un eveniment dedicat networking-ului, comunicării şi premierii liderilor din industria turistică românească.
Desemnarea câştigătorilor s-a făcut prin consultarea a zece specialişti din industria turistică (touroperatori, hotelieri, instituţii de învăţământ), iar jurizarea a fost făcută de membrii board-ului Asociaţiei Presei de Turism, cea mai nouă structură ce reunește jurnalişti şi editori de turism, profesionişti cu experienţă în domeniu.
Echipa Travel Mix a primit premiul „Proiectul anului” pentru curajul de care a dat dovadă, de a pune bazele unei televiziuni într-un moment în care puţine idei se mai pun în practică precum şi pentru faptul că de-a lungul anului a încercat să surprindă telespectatorii, clienţii şi partenerii, cu produse cât mai atractive şi inovatoare.
Pe parcursul serii, pentru a destinde atmosfera, invitaţii au avut parte de mai multe momente artistice.
Televiziunea naţională de turism Travel Mix s-a lansat anul acesta, în luna martie, în cadrul Târgului de Turism organizat de ANAT la Palatul Parlamentului şi promite să devină, pentru telespectatori, o televiziune de suflet.
În luna iulie, televiziunea a venit cu o premieră pe piața produselor media din România: buletinul de ştiri Travel News. Acesta prezintă o realitate cotidiană zugrăvită în culorile vii ale știrilor montane, noutăților de pe litoral, informațiilor despre târguri, expoziții și alte evenimente cu potențial turistic și poate face din fiecare telespectator nu doar un om mai informat, ci și unul mult mai relaxat.
La începutul lunii noiembrie, televiziunea naţională Travel Mix a lansat sistemul Travel Teleshopping, în cadrul Targului de Turism de la Romexpo.
Travel Teleshopping este o nouă formă de prezentare a ofertelor de turism, un sistem care presupune difuzarea sub formă de teleshopping în cadrul televiziunii Travel Mix, a celor mai atractive pachete de turism, precum şi expunerea acestora pe un site dedicat www.TravelTeleshopping.ro.
Obiectivul Travel Mix este acela de a promova turismul cât mai bine, în toate formele lui: călătorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism, etc., de a oferi posibilitatea tuturor să descopere noi destinații turistice, de a oferi suportul celor care activează în acest sector şi, nu în ultimul rând, de a contribui la dezvoltarea generală a României, printr-o promovare cât mai bună a obiectivelor turistice româneşti şi atragerea unui număr cât mai mare de turişti.
Televiziunea Travel Mix poate fi recepţionată de abonaţii UPC Digital Naţional – canalul 309-, abonaţii NextGen Digital Naţional, Ines IPTV, AdNet Telecom şi pe internet, la adresa www.travelmix.ro.