Paralela 45 în 2014: 28 de curse charter, 5 sedii noi şi multe circuite

Aşa cum ne-a obişnuit, Paralela 45 a susţinut, ieri, înaintea Târgului de Turism al României, o conferinţă de presă la hotelul Marshal Garden din Bucureşti. Alin Burcea, preşedintele cunoscutului touroperator român, ne-a prezentat noutăţile anului 2014 – care nu sunt deloc puţine. Cu o experienţă de 24 de ani în industria turismului, Paralela 45 este astăzi unul dintre cei mai mari touroperatori din România. Agenţia deţine 35 de sucursale dintre care 15 sunt proprii, iar restul prin franciză, fiind astfel una dintre cele mai mari reţele de agenţii de turism cu servicii complete în ţară.

„Până la finalul anului 2014 ne-am propus să mai deschidem cinci noi agenţii, patru în România (una este deja deschisă de pe 3 martie, la Satu Mare) şi una în Republica Moldova, la Chişinău. Investiţia va fi de aproximativ 150.000 de euro, constând în pregătirea personalului, publicitate şi dotări”, anunţă Alin Burcea.

De asemenea, Paralela 45 este, pentru al cincilea an consecutiv, TRUSTED BRAND conform renumitei reviste Reader’s Digest. „Acest premiu ne onorează şi vine să consfinţească faptul că suntem, astăzi, cel mai bun brand dintre agenţiile de turism din România. Brandul nu este dat doar de publicitate şi de numărul de spoturi, ci şi de cum eşti perceput”, subliniază Alin Burcea.

Alte tendinţe Paralela 45: mărirea numărului de curse charter din mai multe oraşe româneşti (de la 18 anul trecut, se ajunge la 29 în acest an, din Bucureşti, Cluj, Iaşi, Bacău, Timişoara) şi mai multe circuite în destinatii exotice sau îndepărtate, de pe toate continentele.

După ce în 2012 a înregistrat o cifră de afaceri de 28,6 milioane de euro, în 2013, Paralela 45 a înregistrat o creştere importantă a volumului vânzărilor, atingând 35 de milioane de euro. Creşterea de 6,5 milioane de euro se datorează în principal investiţiilor realizate în susţinerea segmentelor de business cu cerere în continuă creştere şi în extinderea reţelei de agenţii. „Avem ca obiectiv în 2014 atingerea unei cifre totale de vânzări de 40 de milioane de euro, creştere pe care ne propunem să o realizăm prin: diversificarea portofoliului de produse, în special al celui de circuite şi chartere, continuarea dezvoltării afacerii în mediul online şi investiţii în capitalul uman”, spune Alin Burcea.

Printre noutăţile anului 2014 se numără următoarele destinaţii estivale: Chania (Creta), Santorini, Zakynthos, Mykonos, Tenerife, Sardinia şi Sorrento. „În acelaşi timp, oferta de circuite este mult mai bogată. Am pregătit pentru acest an programe noi pe toate continentele, în America de Sud (Peru,Venezuela, Chile), în Africa Neagră (Kenya, Uganda, Tanzania şi Zanzibar, Ghana – Togo – Benin), în Europa (Rusia – Inelul de Aur, Rusia – Belarus – Polonia), în Asia (Azerbaijan şi Iran, Uzbekistan, Mongolia şi sudul Siberiei), în Australia şi Noua Zeelandă precum şi în America de Nord”, a precizat Ondina Dobriban, directorul Paralela 45.

După cum anunţam, un aspect important al strategiei din acest an a Paralela 45 este şi extinderea plecărilor din ţară, atât pentru cursele charter, cât şi pentru circuite. Oraşele vizate sunt Cluj, Iaşi, Bacău, Timişoara şi Constanţa. După cum sublinia pe bună dreptate Burcea, „România nu înseamnă doar Bucureşti”.

Paralela 45 a scos deja pe piaţă primele programe pe relaţia Iaşi – Israel. Ca tendinţe, se înregistrează o creştere mare a cererii pe Grecia, care se pare că va fi destinaţia numărul unu în 2014 ca volum de turişti. Antalya, cu circa 100.000 de turişti dinspre România, va rămâne destinaţia numărul unu ca volum de încasări.

Ce mai înseamnă Paralela 45? Circa 90.000 – 100.000 de turişti pe an, 180 de angajaţi şi… „O lume într-o singură agenţie”, aşa cum spune şi sloganul firmei. Voi reveni cu amănunte în cadrul unui interviu cu Alin Burcea, care are ca teme principale deschiderea pieţei din Republica Moldova şi tipologia turiştilor români.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.