Paralela 45: The most trusted brand 2015

Trusted_Brand_premiu_P_45Paralela 45 este recunoscută pentru al şaptelea an consecutiv agenţia de turism în care romanii au cea mai mare încredere.

Paralela 45 a fost recunoscută drept „The most trusted brand 2015”, la categoria Agenţii de Turism în cadrul celui mai recent studiu de piaţă realizat asupra consumatorului roman de revista Reader’s Digest. Este cel de-al şaptelea an consecutiv în care Paralela 45 se bucura de cel mai ridicat nivel de încredere în achiziţionarea vacantelor.

Trusted Brands 2015 este cel mai complex studiu de piaţă asupra consumatorului european şi are ca scop selectarea brandurilor care au câştigat încrederea consumatorilor şi se plasează în topul preferinţelor acestora. Anul acesta studiul s-a realizat în şapte ţări, printre care şi România.

„Anul acesta facem 25 de ani de la prima vacanţă organizată pentru romani şi şapte ani de când aceştia ne declară agenţia de turism numărul 1. Până la urmă acesta a fost şi ţelul nostru, să facem diferenţa prin calitate, să le câştigăm încrederea, să îi surprindem mereu şi mereu cu opţiuni noi de călătorie, astfel câştigându-le încrederea. După 25 de ani, în care am oferit vacante în numeroase destinaţii, suntem mândri să vedem că romanii au încredere în noi şi că experienţa noastră le garantează calitatea. Iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără întreaga echipă formată din cei aproape 200 de colegi care transforma în realitate visul fiecărui turist, prin crearea unor vacante de neuitat. În prezent am depăşit 100 de circuite în portofoliu, am extins numărul de agenţii, iar cei 25 de ani de muncă tocmai ce au fost încununaţi cu şi mai mare succes prin acest premiu”, a declarat Alin Burcea, Preşedinte Paralela 45.Alin Burcea

Paralela 45 activează de peste 25 de ani pe piaţa vacanţelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din România, ce deţine o reţea naţională formată din 35 agenţii şi aproape 200 de angajaţi. Alături de turismul individual şi intern, chartere, bilete de avion, Paralela 45 se concetreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre acestea regăsindu-se în exclusivitate doar aici. Circuitele în Africa, America şi destinaţiile exotice reprezintă punctele forte ale ofertei agenţiei Paralela 45. Multe dintre cele peste 100 de circuite oferite de Paralela 45 au plecări din marile oraşe ce dispun de aeroport. Din 2014 Chişinăul a intrat pe harta turismului Paralela 45 prin charterele cu plecare directă către Antalya şi Creta. Tot din Chişinău există şi vacante în Dubai, Barcelona, Lisabona, Viena şi Budapesta.

Trusted Brands 2015 s-a desfăşurat concomitent în şapte ţări europene, printre care şi România, respondenţii având la dispoziţie pentru a alege 20 de categorii comune şi un număr de maximum 18 categorii locale. Participanţii selectaţi din clienţii activi ai revistei Reader’s Digest nu au primit variante de răspuns, ci au fost rugaţi să nominalizeze ei înşişi mărcile în care au încredere şi să le evalueze apoi în funcţie de „Calitate”, ’’Valoare excelentă”, „Imagine puternică”, „Înţelegerea nevoilor clienţilor” şi ’’Responsabilitate sociala’’. În perioada septembrie-noiembrie 2014, în Europa (Austria, Elveţia, Finlanda, Germania, Portugalia, România şi Rusia) s-au trimis 285.396 de chestionare cu întrebări deschise, dintre care 50.000 în România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *