Îmi face o deosebită plăcere să vă anunţ, în premieră absolută, organizarea celei de-a doua ediţii a târgului de turism business to business MicePRO – dedicat industriei M.I.C.E. (meetings, incentives, congresses & events), deci industriei evenimentelor. Evenimentul va avea loc la Willbrook Platinum Business & Convention Center, între 8 şi 10 noiembrie 2013. Organizatorul principal este APIER – Asociaţia Profesioniştilor din Industria de Evenimente din România – unde am deosebita onoare să mă număr şi eu printre membrii fondatori.
MicePRO este PRIMUL târg din România care include conceptul de hosted buyers – pe lângă expozanţi, sunt invitaţi profesionişti din toată lumea, care vor avea un calendar de întâlniri cu firmele participante la târg. De asemenea, subliniez că MicePRO este un târg regional, nu naţional. Sunt sigur că se va impune drept târgul de M.I.C.E. al Europei Centrale şi de Est.
“Acest proiect s-a născut pentru a acoperi o nevoie existentă şi evidentă: nevoia de transparenţă şi de a dezvolta căi de comunicare şi afaceri în cadrul industriei de evenimente (MICE) din această parte a Europei. MICEPRO vine cu un portal dedicat, un catalog de nişă şi un târg, care să reunească anual profesioniştii şi clienţii din domeniu din Europa Centrală, de Est şi Sud Est. Şi nu numai… Oferim cadrul şi toate condiţiile necesare dezvoltării relaţiilor de afaceri între partenerii din ţările menţionate, la un standard ridicat, astfel încât să întărim convingerea tuturor membrilor că fac parte dintr-un Club Select de Profesionişti”, subliniază Valentin Constantin, preşedintele APIER şi “sufletul” acestui proiect.
APIER este o asociaţie care reuneşte profesionişti atât din turism, cât şi din domeniul consultanţei, al educaţiei financiare şi training-urilor, corporatist etc. După cum vă spuneam mai demult, anul acesta mă voi dedicate mai mult industriei M.I.C.E. – o ramură a turismului care poate contribui mult la dezvoltarea unei ţări, în cazul nostru, a României.
MicePRO România în cifre
La următoarea ediţie MicePRO vor fi 15 expozanţi şi 60 de hosted buyers din Europa şi Asia. Suprafaţa expoziţională va fi cu 40% mai mare decât la ediţia precedentă. Ca evenimente în cadrul acestei manifestări, vor fi organizate forumuri de turism şi de IT, precum şi MICERO Academy Conference 2.0.
Prima ediţie MicePRO a fost organizată între 15 şi 18 martie 2012, la World Trade Plaza din Bucureşti. Au fost 15 expozanţi din 5 ţări şi 25 de hosted buyers din 7 ţări europene. Aceasta a fost prima manifestare de turism din România care a inclus conceptul de hosted buyer – profesionist invitat de către organizatori pentru a avea întâlniri de afaceri în cadrul târgului.
Târgul MicePRO nu trebuie să fie ratat sub nicio formă de jucătorii din Industia de MICE
din această zonă a Europei. Sunt Iată câteva motive: utilitatea proiectului şi rata sa foarte bună de recuperare a investitiţei – ROI (prin suprafaţa acoperită, ce garantează o expunere mare către un grup ţintă foarte bine definit de potenţiali clienţi/ parteneri; prin oferta de pachete de soluţii complete şi uşor de folosit, la îndemâna tuturor celor interesaţi să le exploateze; prin investiţia relativ mică).
Cine expune în cadrul MicePRO?
Toţi furnizorii de servicii din industria de MICE care caută locul potrivit şi ocazia pentru a intra în legătură cu piaţa specifică din această regiune sunt bineveniţi în cadrul Târgului MicePRO. Pentru a exemplifica:
– Convention and Visitor Bureaux/ Oficii/ Organizaţii de Turism/ Asociaţii de profesionişti
– Companiile pentru Managementul Destinaţiei şi/sau Evenimentelor (DMC)
– Organizatorii Profesionişti de Evenimente (PCO)
– Transportatori/ Închirieri auto/ Linii aeriene/ Croaziere
– Centre de Business, Conferinţe şi Expoziţii/ Hoteluri/ Lanţuri hoteliere
– Media/ Social Media/ Educaţie/ Training/ Team Building
Pentru a da un puternic imbold dezvoltării proceselor şi relaţiilor de afaceri din cadrul Târgului MicePRO, a fost pregătit un foarte bun sistem de Hosted Buyer.
Pentru ediţia de la Bucureşti, acesta include:
– gratuitate pentru cazare şi biletul de avion la întoarcere, clasa Economy, din Bucureşti
către destinatiile selectate din Europa
– transferuri de la şi la aeroport (shuttle oficial)
– acces complet în Hosted Buyer Lounge pe toată durata evenimentului şi la toate
momentele prezentate în cadrul agendei zilnice
– oportunităţi de networking
– asistenţă dedicată MicePRO, înainte şi în timpul evenimentului
– acces complet în sistemul de pre-stabilire a întâlnirilor
– fam trip post-eveniment
Hosted buyers au obligaţia să participe la minim 5 întâlniri pe zi pe durata evenimentului, cu expozanţi la alegerea lor. Programul de Hosted Buyer este disponibil pentru clienţii importanţi ai industriei de evenimente din Europa Centrală, de Sud Est şi de Est, ca: asociaţii, companii şi agenţii care organizează evenimente, case de incentive, PCO etc.
Pentru înscriere şi alte informaţii tehnice, vă invit să descărcaţi următorul document .pdf: MICEPRO13
Puteţi accesa prezentarea primei ediţii a Târgului MicePRO urmând acest link: http://vali32.wix.com/micepro
Site-ul MicePRO va fi relansat în maxim 2 săptămâni. Îl puteţi accesa la www.micepro.eu.
Legătură permanentă
Inscrieri unde , cand, cum, costuri,etc etc.
Legătură permanentă
Am atasat in articol si fisierul pdf cu toate detaliile.