Vineri, 9 decembrie, la orele 15.30, pe Money Channel se difuzează cea de-a opta ediţie a emisiunii de turism „Trăieşte-ţi viaţa”. Prezentatori: Andreea Negru şi Traian Bădulescu. Invitaţi: Dan Matei Agathon, fost ministru al Turismului şi Nicuşor Stan, proprietarul complexului Ambasad’Or Events Otopeni.
Vom discuta despre competitivitatea României pe plan turistic, faţă de ţările din jur şi faţă de ţările europene în general. Vom puncta valorificarea potenţialului turistic al României şi despre ce avem noi de oferit unic, faţă de ceilalţi, sau cu ce putem ieşi în faţă. De asemenea, vom aborda turismul corporate şi de evenimente.
„Trăieşte-ţi viaţa este difuzată în reluare de 4 ori în week-end, deci nu aveţi cum să o rataţi: atât sâmbătă, cât şi duminică, de la orele 09.00 şi de la 16.45.
Partenerul acestei emisiuni este Alpha Bank.
Despre „Trăieşte-ţi viaţa”
„Trăieşte-ţi viaţa” este o emisiune de tip magazin general de turism, realizată în parteneriat de Travel Advisor Media şi Money Channel. Mesajul proiectului „Trăieşte-ţi viaţa” este acela că, indiferent de cât timp petreci la serviciu, de probleme, de stres, de schimbările din viaţa ta, nu trebuie să uiţi de timpul liber, de lucrurile care te fac să fii fericit.
„Trăieşte-ţi viaţa” îşi propune să ofere telespectatorilor sugestii despre modul în care îşi pot petrece timpul liber, weekend-urile, concediile etc. Emisiunea – transmisă live – este un show magazin complex, care combina atent rubricile cu discuţiile dintre cei doi prezentatori – Traian Bădulescu, expert în turism şi editor, director general al firmei „Travel Advisor Media” şi Andreea Negru – redactorul şef al The Money Channel, alături de invitaţii lor.
Emisiunea prezintă cronici de călătorie, cu bune şi cu rele, sfaturi turistice, puncte de interes, amănunte despre destinaţiile turistice, obiceiurile, clima, gastronomia şi modalităţile de distracţie din destinaţiile analizate.
„Trăieşte-ţi viaţa” vine în întâmpinarea unui public cu educaţie medie şi peste, interesat să descopere cele mai bune şi interesante destinaţii de vacanţă. Rubricile sunt construite dinamic, cu texte simple, prezentate alternativ de cele două voci calde, tinere, în ritm alert.
Emisiunea va fi interactivă, iar telespectatorii vor fi implicaţi direct în dezvoltarea produsului media prin intermediul impresiilor, fotografiilor şi imaginilor video transmise pe adresa emisiunii.
Informaţiile, imaginile, experienţele personale ale invitaţilor şi telespectatorilor emisiunii pot oferi, astfel, o alternativă inedită şi atractivă la ofertele turistice obişnuite promovate în mass-media.